måndag 22 februari 2010

Nu är det tydligen nog.

Ett år äldre idag.

Firar!
Ja kanske, med Gråt och hans vänner.
Gråt och hans vänner har funnits med mig hela dagen, sådana underbara företeelser.

Står med en tablettask i min hand, tackar den som gav.
Vilken present så här på födelsedan å allt!
Hur kunde man veta att det var vad jag behövde?

Skall jag öppna asken och smaka? Eller är det kanske bättre och låta den vara, så den håller sin fina form? Tänk, vad händer om jag smakar? Vad händer om jag vill äta upp allihop?

Jag som hindrat mig själv så länge skall jag nu plötsligt ge efter?

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Jag är en person som älskar livet och möten med människor. Jag lever för möten. Jag vill bejaka mitt liv och leva det till fullo, men lyckas inte alltid till 100%.