söndag 12 juli 2009

I den bästa av världar så vill jag tro att han agerar som han gör för att testa mig och provocera mig när han slänger ur sig saker som uppenbart gör mig ledsen.

När konversationen fortsätter för att kunna avslutas utan att vi uppmärksammat hans information så måste han säga det två gånger till.

Som sagt, önskar jag att i de bästa av världar är ett sätt att provocera mig att se hur jag reagerar. Men i verkligheten, av egen tidigare erfarenhet, betyder det ingenting. Det finns ingen djupare anledning till att han vill delge mig den informationen.

Mina föreställningar om hur saker och ting skulle kunna vara och hur mycket jag tolkar in i vad människor säger är inte av denna värld...

Jag har väl svårt att se det för vad det är eftersom jag själv inte är tillräckligt tydlig och vill att folk skall förstå mina signaler.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Jag är en person som älskar livet och möten med människor. Jag lever för möten. Jag vill bejaka mitt liv och leva det till fullo, men lyckas inte alltid till 100%.